Reklama
Reklama
Reklama
Ďalšie
Reklama
Reklama
Reklama

Barcelona bude mať počas El Clasica na dresoch logo Drakeovej sovy

TASR
Drake dosiahol ako prvý umelec na svete 50 miliárd vypočutí cez streamovaciu platformu Spotify.
Drake dosiahol ako prvý umelec na svete 50 miliárd vypočutí cez streamovaciu platformu Spotify.Facebook: FC Barcelona
Futbalisti FC Barcelona budú mať v nedeľnom El Clasicu proti Realu Madrid na dresoch logo kanadského rapera Drakea v tvare sovy. Líder španielskej La Ligy nastúpi v 9. kole na štadióne Santiaga Bernabeua proti domácemu "bielemu baletu".

Španielsky klub vymení na prestížny duel logo nového sponzora Spotify za značku umelca oceneného Grammy v podobe siluety sovy.

"Spotify poskytlo tento privilegovaný priestor na drese ako súčasť partnerstva s klubom. Je to len jedna z akcií, ktoré obe značky uskutočňujú s cieľom ponúknuť futbalovým fanúšikom inovatívne zážitky, ako aj pomôcť osloviť nové publikum prostredníctvom hudby," uviedla Barcelona. Katalánsky klub prízvukuje, že v budúcnosti príde aj k ďalším výmenám loga na jeho dresoch.

Valné zhromaždenie FC Barcelona v apríli ratifikovalo sponzorskú zmluvu s digitálnou hudobnou službou Spotify. Štadión katalánskeho klubu ponesie podľa nej názov Spotify Camp Nou minimálne na 12 rokov. Španielske médiá informovali, že obchod mal hodnotu 400 miliónov eur.