Víťazstvo Slovenska s Belgickom: Pri obrazovkách TV Markíza fandilo takmer milión divákov

Reklama
Reklama
Reklama
Ďalšie
Reklama
Reklama
Reklama

Víťazstvo Slovenska s Belgickom: Pri obrazovkách TV Markíza fandilo takmer milión divákov

Radostné gesto po výhre s Belgickom kapitána Milana Škriniara.
Radostné gesto po výhre s Belgickom kapitána Milana Škriniara.TV Markíza
Slovenská futbalová reprezentácia má za sebou ten najlepší možný vstup do futbalového šampionátu UEFA EURO 2024. V strhujúcom súboji s favorizovaným mužstvom Belgicka si na konto pripísala fantastické víťazstvo a prvé tri body, keď jediný platný gól zápasu strelil už v 7. minúte Ivan Schranz (30). Ďalšie dva, ktoré už skončili za chrbtom slovenského brankára Martina Dúbravku (35), našťastie, po zásahu systému VAR neboli uznané. Druhý polčas tohto mimoriadne atraktívneho stretnutia sa po 19:00 stal v oboch hlavných cieľových skupinách doposiaľ suverénne najsledovanejším programom na obrazovkách televízie Markíza od začiatku tohto roka.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol 2. polčas zápasu Belgicko - Slovensko excelentný rating 13,8 % a extrémne vysoký trhový podiel až 54,0 %. K obrazovkám TV Markíza pritiahol neuveriteľných 716-tisíc divákov starších ako 12 rokov, zaplo si ho dokonca až 956-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Nemenej vynikajúco si z hľadiska sledovanosti počínal aj predchádzajúci 1. polčas zápasu, ktorý v cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 9,9 % a podiel na trhu 52,0 %. Celkovo ho sledovalo 549-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 787-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Bohaté futbalové menu odštartovalo popoludní stretnutím Rumunsko - Ukrajina, jeho 1. polčas dosiahol rating 2,1 % a podiel na trhu 23,7 % a nasledujúci 2. polčas rating 3,3 % a trhový podiel 30,8 % v cieľovej skupine 13-55.

Zostrih zápasu Belgicko - Slovensko.
TV Markíza

Menšie stanice skupiny Markíza získali v úvode týždňa až 15 miest v rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov. Najviac zabodoval 2. polčas večerného zápasu Rakúsko - Francúzsko, ktorý na obrazovkách televízie Dajto dosiahol fantastický rating 5,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel až 25,6 % v cieľovej skupine 13-55. Vychutnalo si ho celkovo 254-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V oboch hlavných cieľových skupinách ide zároveň o doposiaľ najsledovanejší tohtoročný program stanice Dajto. 

Radosť slovenských futbalistov po záverečnom hvizde.
Radosť slovenských futbalistov po záverečnom hvizde.TV Markíza

Predchádzajúci 1. polčas zaznamenal v cieľovej skupine 13-55 rating 4,5 % a podiel na trhu 16,9 %. Pri obrazovkách TV Dajto v tom čase sedelo 229-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55.  Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Aktuality zo sveta futbalu a k tomu exkluzívny bonusový obsah! Buďte v obraze a sledujte najaktuálnejšie informácie o majstrovstvách Európy UEFA EURO 2024. Všetko dôležité zo sveta športu nájdete na TVNOVINY.sk.

Markíza JE futbal!