Reklama
Reklama
Reklama
Ďalšie
Reklama
Reklama
Reklama

Slovan v piatok spustí predaj balíkových vstupeniek na milionársku súťaž, aká je ich cena?

Tehelné pole očakáva počas jesene divácky nápor.
Tehelné pole očakáva počas jesene divácky nápor.Profimedia / ČTK / imago sportfotodienst / MICHAL FAJT,ZOSPORTU.SK
Futbalový klub ŠK Slovan Bratislava v piatok spustí predaj balíkových vstupeniek na domáce zápasy v hlavnej fáze Ligy majstrov. V prvej fáze predaja budú mať predkupné právo držitelia permanentiek. Belasí v najprestížnejšej európskej pohárovej súťaži odohrajú štyri domáce stretnutia, v ktorých postupne vyzvú Manchester City (1. októbra), Dinamo Záhreb (5. novembra), AC Miláno (26. novembra) a VfB Stuttgart (21. januára). Klub o tom informoval v tlačovej správe.

V prvej fáze predaja balíkovej vstupenky na všetky štyri domáce zápasy budú môcť držitelia permanentiek využiť predkupné právo na svoje miesto a 20-percentnú zľavu na kúpu celého balíčka. Od pondelka 9. septembra od 12:00 bude spustená druhá fáza, opäť exkluzívne pre držiteľov permanentiek, ktorí budú môcť využiť prednostný nákup na ďalšie maximálne dve balíkové vstupenky. V prípade, že sa v tejto fáze všetky vstupenky nevypredajú, budú mať v tretej fáze možnosť kúpiť si balíček tí fanúšikovia, ktorí si v tejto sezóne zakúpili aspoň jednu vstupenku na domáce zápasy ŠK Slovan Bratislava a nakupovali cez web či mobilnú aplikáciu.

Cena balíkovej vstupenky sa v prvej fáze začína pre permanentkárov od 192 eur, v druhej od 240 eur. ŠK Slovan fanúšikom pripomína, aby si vstupenky kupovali len oficiálnou cestou. "Fanúšikom chceme aj touto cestou ešte raz pripomenúť, že istotu vstupu na štadión majú len s originálnou vstupenkou zakúpenou cez naše oficiálne predajné kanály – aplikáciu, web a ticketingového partnera. Nekupujte si vstupenky inou cestou, v takom prípade vám nevieme garantovať ich pravosť a to, že sa dostanete na štadión," zdôrazňuje marketingový riaditeľ klubu Tomáš Straka.

Vstupenky na Ligu majstrov sa budú predávať na meno a priezvisko a klub avizuje dôkladnú kontrolu súladu mena a priezviska na vstupenke s preukazom totožnosti ešte pred vstupom na štadión. Brány Tehelného poľa sa budú v Lige majstrov otvárať už tri hodiny pred výkopom. Klub pripravuje viacero medializovaných aj interných opatrení voči priekupníkom a predaju vstupeniek na čiernom trhu.

"Zmenu mena a priezviska vytlačeného na vstupenke bude možné zrealizovať len raz, pre prípad ochorenia či iných neočakávaných okolností. Chceli sme túto možnosť ponechať pre našich verných permanentkárov a fanúšikov, aby v takom prípade mohli svoje miesto prenechať blízkemu či kamarátovi. Táto možnosť bude dostupná od 20. septembra a uzavretá 24 hodín pred výkopom. Pred vstupom na štadión prebehne kontrola mena a priezviska na vstupenke oproti preukazu totožnosti," pokračuje Straka.

Slovan sprístupnil do predaja 16 759 miest. V tabuľke na svojom webe otvorene informoval o tom, koľko vstupeniek musel v zmysle pravidiel vyčleniť pre UEFA a jej partnerov. Časť miest zahrnú aj kapacity pre médiá, mládež a klubové legendy, partnerov klubu či rodinných príslušníkov členov A-tímu.