Kohút zostáva, názov klubu je fuč. Tottenham predstavil vynovené logo
Londýnsky klub spresnil, že zhrnutie návrhu nového loga trvalo deväť mesiacov a celý postup malo na starosti Studio Nomad. To sa špecializuje práve na tvorbu športových značiek. "Tottenham Hotspur s hrdosťou predstavuje prepracovanú identitu, ktorá zahŕňa našu bohatú históriu a nezameniteľné dedičstvo," uvádza sa okrem iného vo vyhlásení na oficiálnej webovej stránke Spurs.
"Štúdio zhromaždilo informácie od viac ako 300 súčasných a bývalých hráčov, trénerov, kľúčových zamestnancov a fanúšikov, aby sa naplno pochopilo, čo pre nich Tottenham Hotspur znamená," píše sa ďalej.
Tottenham naposledy zmenil svoje logo v roku 2006. Vtedy sa heraldický symbol používal už od roku 1956 a zobrazoval niekoľko miestnych pamiatok a združení. V novodobej histórii fanúšikovia poznajú klub predovšetkým vďaka kohútovi, ktorý je teraz vyobrazený v "minimalistickom a ikonickom" štýle, uviedli The Lilywhites.
"Dnes je kohút pyšnejší ako kedykoľvek predtým a je vo verzii, ktorá umožňuje hravejšie vyjadrenie značky," dodali. Znovu sa zavádza aj skratka THFC, ktorá bola medzi fanúšikmi Spurs populárna v 50. rokoch minulého storočia.